Termeni și condiții pentru site-ul RIDONELA (ridonela.ro)

  1. Scopul Termenilor și Condițiilor, Contact

1.1. Scopul Termenilor și Condițiilor

Termenii și Condițiile se aplică tuturor tranzacțiilor dintre  S.C. SANELINA BEAUTY SRL, Cod unic de identificare: 44353411, având nr. de înmatriculare la O.R.C. J35/2165/2021, cu sediul in Timișoara, str. Aleea Viilor, nr. 12A, incaperea 85, jud. Timişreprezentată de dna. MANCU KRISTINA, in calitate de administrator și Utilizator/Client în versiunea valabilă în momentul efectuării unei tranzacții pe site-ul RIDONELA.

1.2.  Contact:

Ne poți contacta astfel:

– la adresa poștală: S.C. SANELINA BEAUTY SRL, TIMIȘOARA, Judeţul TIMIȘ, str. Aleea Viilor, nr. 12A, incaperea 85, Cod postal: 300363

–  telefonic: +40711996699

– prin e-mail la: sanelinabeauty.srl@gmail.com

Te rugăm să ai în vedere că programul de funcționare al departamentului de suport este în intervalul Luni – Vineri, 09:00 – 17:00 (cu exceptia Sărbătorilor legale).

  1. Reguli Generale pentru folosirea site-ului S.C. SANELINA BEAUTY SRL

2.1. Site-ul poate fi folosit doar de către persoanele care au vârsta peste 18 ani.

2.2. Persoanele care nu au împlinit 18 ani pot folosi site-ul numai cu acordul parinților sau tutorelui legal.

2.3. Clientul este considerat consumator, cu condiția ca scopul pentru comandarea livrărilor și serviciilor să nu poată fi atribuit în primul rând activităților profesionale comerciale sau independente ale acelei părți. Un comerciant este orice persoană juridică sau persoană fizică care acționează în exercitarea activităților comerciale sau independente la încheierea contractului.

2.4. Odată cu înregistrarea pe site, iți dai acordul pentru a-ți transfera datele personaele. Solicităm consimțământul pentru a-ți procesa datele, iar în lipsa acestuia nu se poate folosi site-ul. Tipul și modul de prelucrare a datelor personale sunt explicate în Politica de confidentialitate.

2.5. Produsele se comercializează numai în cantități adecvate pentru uz personal.

2.6. Site-ul vânzătorului constituie doar un catalog de produse. Prin afișarea produselor pe site, Vânzătorul invită Clientul să facă o achiziție din produsele prezentate și să încheie un contract de vânzare (denumit în continuare “Comandă”).

2.7. În cazul în care Clientul nu este de acord şi/sau nu acceptă şi/sau îşi revocă acceptul dat pentru Document va trimite un e-mail pe adresa sanelinabeauty.srl@gmail.com cu precizarea că:

2.8. Acesta renunţă la: accesul la sanelina, primirea newslettere-lor din partea S.C. SANELINA BEAUTY SRL de orice natură (electronic, telefonic, etc).

2.9. Poate reveni în orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord sau a nu accepta documentul, sub forma în care acesta va fi disponibil în acel moment.

2.10. Pentru a-şi exercita dreptul prevazut la art 2.8, acesta poate să contacteze S.C. SANELINA BEAUTY SRL sau să folosească legăturile din conţinutul primit de la S.C. SANELINA BEAUTY SRL destinate acestui scop.

2.11. Limba contractată este limba română.

  1. Procesarea datelor cu caracter personal

3.1. Acordul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal este voluntar. Cu toate acestea, menționăm că lipsa consimțământului duce la imposibilitatea utilizării site-ului. Toate informațiile cu privire la procesarea datelor cu caracter personal sunt disponibile în Politica de confidentialitate.

3.2. În unele situații îți vom solicita consimțământul pe site pentru a-ți putea trimite anunțuri, oferte, discounturi speciale. Acest consimțământ este de asemenea voluntar și poate fi retras în orice moment. Mai multe informații sunt disponibile în Politica de confidentialitate.

3.3. În momentul utilizării site-ului (ridonela.ro) Ridonela, prin accesarea, comandarea sau achiziţionarea produselor S.C. SANELINA BEAUTY SRL,  Ridonela va prelucra informaţii cu caracter personal de natură să identifice o anumită persoana.

  1. Comenzi

Comenzile se plasează pe site-ul RIDONELA

4.1. Produsele de pe site sunt etichetate astfel încât să primești informații precum dimensiunea, culoarea, prețul și materialele din care au fost produse.

4.2. În timpul plasării unei comenzi, alege produsul selectând dimensiunea, culoarea, cantitatea și orice alte caracteristici, după cum este necesar.

  1. Cum se pot face cumpărături pe site?

5.1. Selectează produsul dorit din gama de produse, dând click pe butonul “Comandă” în pagina de produs. Selectarea produsului nu este echivalentul cu plasarea unei comenzi ferme.

5.2. Dacă dorești să cumperi produsele, dai click pe butonul “Comandă”.

5.3. Selectează metoda de livrare dorită și adresa unde dorești să livrăm comanda.

5.4. Metodele de plată disponibile sunt: plata numerar la livrare 

5.5. O comandă nu este considerată fermă până nu finalizezi toți pașii din acest proces. În cazul în care nu îți dorești să plasezi o comandă fermă, nu finaliza comanda. Poți oricând să renunți la plasarea comenzii dând click pe butonul care te redirecționează către pagina anterioară sau dând click către orice altă pagină de categorie sau produs.

5.6. Confirmarea vânzării (factura) este transmisă odată cu expedierea produselor, în colet.

  1. Prețuri

6.1. Toate prețurile produselor de pe site sunt exprimate în lei. Adițional, există costul de transport, acesta putând fi influențat de valoarea comenzii sau metoda de livrare. Aceste costuri sunt exprimate separat de valoarea produselor. Înainte de a plasa comanda va fi afișată valoarea totală a acesteia, incluzând toate costurile adiționale care pot apărea.

6.2. Vânzătorul și clientul își exprimă acordul pentru acest preț. După finalizarea comenzii valoarea acesteia nu poate fi schimbată, chiar dacă Vânzătorul decide ulterior să reducă sau să mărească prețurile produselor expuse pe site.

6.3 Individual de această regulă, Vânzătorul își rezervă dreptul legal de a modifica prețurile produselor de pe site, să ofere discounturi sau să adauge produse noi în ofertă.

  1. Disponibilitatea produselor

Produsele prezentate pe site sunt în general disponibile. În situațiile rare în care un produs este comandat de mai mulți clienți, Vânzătorul nu poate expedia produse daca acestea nu mai sunt disponibile. În acest caz, Clientul va fi notificat imediat că produsul pe care l-a comandat nu mai este disponibil. Livrarea se va face în limita stocurilor disponibile, iar clientul va plăti doar pentru produsele livrate.

  1. Tipul și timpul de livrare

8.1. Livrarea se poate face exclusiv pe teritoriul României.

8.2. Livrarea se va face la adresa de expediere indicată de client. 

8.3. Timpul de livrare este de 1-5 zile lucrătoare. Transmitem coletele de Luni până Vineri, acest lucru înseamnă că zilele de Sâmbătă și Duminică nu se iau în calcul, nefiind zile lucrătoare. La fel și zilele de Sărbători legale sunt considerate zile nelucrătoare. Calculul zilelor de livrare începe după transmiterea confirmării de expediere. În cazul în care un produs nu mai este disponibil sau din orice alt motiv nu poate fi trimis îți vom trimite o notificare.

  1. Metodele de plată

Pentru a plasa o comandă este necesar să alegi o metodă de plată: plata în numerar la livrare sau – plata online cu cardul prin PayU (Visa/Mastercard).

Dacă selectezi metoda de plată online, vei fi redirecționat către pagina PayU pentru efectarea plății. Comanda va fi trimisă după ce am primit valoarea integrală a acesteia.

Puteţi cumpara produsele noastre online, urmând 3 paşi:

  1. A) Selectaţi produsul pe care doriţi să-l achiziţionaţi şi apăsaţi pe butonul Comandă
  2. B) Introduceţi datele dumneavoastră personale.

Aceste informaţii sunt necesare pentru procesarea corectă şi eficientă a comenzii plasate de către dumneavoastră. Informaţiile personale nu sunt transferate către alte terţe părţi, nici de către S.C. SANELINA BEAUTY SRL, nici de către PayU. Aveţi grijă să completaţi formularul corect şi să indicaţi persoanele la care se va face facturarea şi livrarea. Adresa de email are importanţă extremă, deoarece informaţile legate de comandă și produsele comandate vor fi transmise via email. O adresă de email incorectă încetinește întregul proces de comandă a produsului. 

  1. C) Introduceţi datele despre credit/debit card:

Dacă aţi ales metoda de plată “Card credit/debit”, este necesar să completaţi un formular cu informaţiile despre cardul dumneavoastră. Pentru plăţile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electronic şi Mastercard/Maestro), este folosit sistemul “3-D Secure”, elaborat de aceste organizaţii, care asigură tranzacţiilor online acelaşi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant. “3-D Secure” asigura în primul rând ca nicio informaţie legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, în niciun moment, pe serverele noastre sau pe serverele PayU, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard. 

  1. Costurile de livrare

Expediem colete doar pe teritoriul României.

Costul livrării este influențat de metoda de plată:

Curier – cost 20 lei 

Informații privitoare la livrare

Pe teritoriul României, termenul de livrare este de circa 1-5 zile lucratoare, socotit de la data preluării comenzii dumneavoastră. Acest termen este orientativ, el putând fi modificat din motive independente de voinţa noastră. În orice condiţii, inclusiv în situaţie de forţă majoră şi sub sancţiunea de a vă returna sumele plătite, termenul de livrare nu va depăşi 30 de zile, socotit de la data preluării comenzii dumneavoastră.

Răspunderea pentru orice deteriorare cauzată produsului, coletului sau pachetului trimis de către noi, în timpul transportului revine societăţii de curierat sau transportatorului conform legislaţiei locale în vigoare. Produsele vor fi înlocuite de către noi daca se va face dovada culpei noastre şi vom fi înştiinţaţi în timp util.

  1. Politica de retragere din Contract

11.1. Dreptul de retragere din contract

Potrivit OUG nr 34/2014, Clientul are dreptul de retragere din contract, prin denunțare unilaterală, fără a oferi un motiv, timp de 14 (paisprezece) zile calendaristice.

Perioada de retragere se calculează din momentul în care clientul sau o persoană desemnată de client (altcineva în afară curierului) a preluat coletul. Data livrării coletului și ziua când se împlinește termenul, intra în calculul termenului de 14 zile.

11.2. Consecințele retragerii din contract

În cazul retragerii din contract, îți vom returna fără întârziere nejustificată contravaloarea comenzii pe care ai achitat-o, incluzând costul de transport (cu excepția costurilor suplimentare decurgând din alegerea de către Client a altei metode de livrare decât cea uzuală mai ieftină oferită de Vânzător), nu mai târziu de 14 (paisprezece) zile calendaristice din momentul în care am trimis notificarea de acceptare a returului. În cazul în care alegi să păstrezi anumite Produse și să returnezi doar parțial Contractul/Comanda, taxa de livrare nu va fi rambursată. 

Restituirea Prețului și a taxelor plătite de Client pentru livrare se va face în aceeași modalitate în care aceste sume s-au primit în tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Clientul agreează altfel și a plăților primite în numerar la livrare, care se vor restitui întotdeauna Clientului prin transfer bancar, în contul pe care Clientul este obligat să îl menționeze în formularul pe care-l primește pe adresa de email după finalizarea și procesarea returului. 

Nu vom restitui contravaloarea unei comenzi până nu îți vom trimite o notificare că produsele au fost acceptate. Vânzătorul poate amâna rambursarea până când primește produsul returnat și accesoriile acestuia sau până când Clientul furnizează o dovadă că a returnat produsul în stare corespunzătoare, oricare eveniment intervine primul.

  1. Dreptul voluntar la retur – garanția comercială

Pe lângă dreptul legal de retragere din Contract, Vânzătorul acordă un drept voluntar de returnare a mărfurilor achiziționate în termen de 30 de zile de la primirea produselor – garanția comercială asumată de Vânzător.

Datorită garanției comerciale, poți solicita returul chiar și după ce au expirat cele 14 zile. Poți solicita returul în termen de 30 de zile începând cu ziua primirii coletului de către tine sau de către o terță parte desemnată de tine și alta decât transportatorul. Data livrării coletului și ziua când se împlinește termenul, intra în calculul termenului de 30 de zile.

Pentru a iniția un retur, este suficient să ne trimiți un email la sanelinabeauty.srl@gmail.com sau să ne apelezi telefonic la +40711996699, unde va fi necesar să transmiți adresa de unde curierul va prelua coletul. Te rugăm să ai coletul pregătit pentru când vine curierul și să te asiguri că produsele sunt ambalate corespunzător și coletul este sigilat. 

În cazul garanției comerciale, Clientul este obligat să returneze Produsele în starea corespunzătoare în care acestea au fost primite, nemodificate, nepurtate (cu exceptia probării), curate (fără însă să fi fost curățate/spălate), nepătate, nezgâriate și în toate cazurile nedeteriorate, cu etichetele intacte și în ambalajul în care au fost primite. În cazul în care au fost livrate seturi de Produse, trebuie returnat întregul set așa cum a fost livrat. În cazul în care la livrare s-a primit și un produs cadou, acesta trebuie de asemenea returnat. Orice Produs trebuie returnat cu toate accesoriile acestuia, care să fie în stare corespunzătoare, întocmai ca Produsul.

În cazul în care alegi să returnezi produsele prin alte metode decât cele puse la dispoziție de site-ul nostru, trebuie să ai în vedere că vei suporta costul de transport.

În cazul în care Produsele nu sunt returnate în stare corespunzătoare, conform celor arătate mai sus, Clientul va suporta deprecierea acestora diminuându-se în mod corespunzător suma ce trebuie restituită Clientului de către Vânzător. Clientul este răspunzător pentru orice valoare diminuată a Produselor rezultând din utilizarea acestora în alt mod decât este necesar pentru stabilirea naturii, caracteristicilor și funcționarii lor.

  1. Răspundere

Răspunderea Vânzătorului – în eventualitatea încălcării cu intenție sau din neglijență gravă a Termenilor și Condițiilor și/sau a Contractului:  S.C. SANELINA BEAUTY SRL ca vânzător și proprietar al site-ului va fi răspunzător pentru pierderile care sunt o consecință directă și previzibilă, în mod rezonabil, a acestei încălcări. 

În orice caz, răspunderea maximă față de Client pentru orice pierdere sau pagubă care se produce în legatură cu o Comandă este limitată la prețul total al respectivei Comenzi. 

De asemenea, S.C. SANELINA BEAUTY SRL nu răspunde pentru e-mail-urile de tip phishing sau pentru link-urile partenerilor care pot apărea la un moment dat pe website.

Răspunderea Utilizatorului/Clientului: Utilizatorul/Clientul este responsabil pentru gestionarea accesării Site-ului și pentru activitatea derulată pe Site, precum și pentru navigarea pe website-urile și link-urile partenerilor. De asemenea, Utilizatorul/Clientul poartă răspunderea exclusivă pentru realitatea/exactitatea/integritatea oricăreia și tuturor datelor furnizate proprietarului site-ului și pentru orice pagubă cauzată acestuia prin nerespectarea acestor Termeni și Condiții și/sau a Contractului.

Prin utilizarea conținutului și/sau plasarea comenzilor, Clientul/Utilizatorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenii și Condițiile site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată in cadrul site-ului, existentă la data utilizării conținutului și/sau la data plasării comenzii.

  1. Transferul proprietății bunurilor

Proprietatea asupra bunurilor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea clientului în locația indicata in comanda (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier).

  1. Legea aplicabilă. Jurisdicția

Acești Termeni și Condiții, se supun prevederilor legii române. În caz de dispute, acestea vor fi soluționate de instanța de judecată competentă de la sediul S.C. SANELINA BEAUTY SRL, Utilizatorul/Clientul exprimându-și acordul în ceea ce privește această alegere de competență. 

  1. Modificări ale Termeniilor și Condițiilor 

Vânzătorul este îndreptățit să modifice Termenii și Condițiile unilateral dacă este necesar să se adapteze modificărilor aduse cadrului juridic sau tehnic.

În cazul în care, din indiferent ce motiv, orice clauză din acești Termeni și Condiții se va dovedi nulă, inaplicabilă sau nevalabilă, ea va fi înlocuită cu o clauză validă, cât mai aproape ca sens de clauza inițială.